Quiz Jaki samochód jest Ci pisany?

Quiz Jaki samochód jest Ci pisany?

Ankieta ta pozwoli odpowiedzieć na pytanie w tytule...
#motoryzacja, #quizy na fb
62261 x, 2013-04-13 08:00:00

Standardowa czynność podczas jazdy:

Zimny łokieć, bejbe

Jedynka, dwójka, trójka itd....

Jedynka, dwójka, WSTECZNY (ojć, pomyłka)

Jaranie, jaranie, jaranie

Śpiewam... ale tylko gdy radio gra

Szukanie drogi na mapie... "To gdzieś tutaj!"

Fakulec przez okno do pań na przystanku

Żeby jeszcze jechać... ZNOWU KAPEĆ!!!

Piwo, wino, wódka, spać... chhhrraaap

Widzisz przed sobą pieszego. Co robisz?

Nic, przeciez i tak ucieknie.

Trąbię, pasy są od przechodzenia!!!

Wycieraczki i GAZ DO DECHY!!!

Szkoda hamulców, może zdąrzy uciec

HAMUJE!!! Szkoda samochodu...

Grzecznie sie zatrzymuje

hmm... krew odnowiłaby mój lakier...

Zupełny brak reakcji...

Pakuje go do bagaznika i wywoże!!!

Ile koni...?

Koni? Ja chce samochód.. oO

tak ze 200 styka

wole kucyki...

nie jestem wymagający/a

1000000000!!! poskromie go!!!

ile bedzie, tyle bedzie ^^

tyle, zeby mozna bylo posmigac, ale wyglad przede wszystkim!

wazniejsze pytanie: Diesel czy benzyna... odp. Diesel

po co komu konie :D skoro ma kto pchac to zero zmartwien

Jaki kolor??

Obojętne

CZARNY rulez!!!

jakiś ładny ;p

musi pasować do felg ^^

żółty... jak cytrynka :D

Niebieski, jak nieeeeeboooo ^^

celwony... taki jak kwiatuski

srebrny, bez szpanu.. ma byc elegancko

pfff... taki jaki pasuje xD

Łapiesz gumę... Jaka reakcja?

Podnosze fure, zmieniam kapcia i jade dalej

Płacę pieszemu, zeby mi zmienił.. Po co mam sie brudzic

ŁEEEE.... taaaatoooo... pomóż mi x((

nie ma sie co pier....ić , raz dwa i po klopocie

wzywam pomoc drogową, nie wiem jak odkręcić śrubę :/

Mąż/Żona to zrobi.. po co sie fatygować :P

wymieniam wszystkie 4 opony (na wszelki wypadek)

przebijam pozostale trzy i teraz przynajmniej fura jest w pionie

siadam na ulicy i ubolewam nad swoim losem... ehh

Zatrzymuje Cie policja.. co odpowiadasz?

"przyznaje sie do winy.."

"Co sie stalo panie psie? To znaczy, panie władzo?

To nie ja!!! to Johny!!!

"No żem jechał i żem dojechał... stowa i po wszystkim?"

"Panie władzo.. ale ja lubie zap....alać"

"Dowód osobisty wystarczy..?"

"Abulla deo sa quepassa e sempro"

"Ale gonili mnie!! Wszyscy!! Uciekałem!! Ja chce do mamyyyy x(("

"Jade na bibę!! Jedziecie ze mną :D ? "

Gotowe

Result title

Result description

Wynik

Odpowiedz na wszystkie pytania!

Witaj na stronie Quizz.pl. U góry znajdziesz quiz Jaki samochód jest Ci pisany?. Ankieta ta pozwoli odpowiedzieć na pytanie w tytule.... Pytania testowe mają za zadanie sprawdzian Twojej wiedzy z określonej dziedziny, albo po prostu trochę rozrywki przy wypełnianiu ankiety online. Na stronie znajdziesz tysiące innych quizów, testów wiedzy i sprawdzianów na różne tematy. Są to testy wiedzy, ale też quizy rozrywkowe, ankiety z popkultury. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie

Quiz (albo sprawdzian) to zestaw pytań i odpowiedzi. Liczba pytań w quizie może być dowolna. Tak samo liczba odpowiedzi. Celem quizu jest uzyskanie wyniku w oparciu o wybrane odpowiedzi. Aby uzyskać wynik należy wybrać odpowiedź na każde z pytań. Na każde pytanie można wybrać jedną odpowiedź. Po wybraniu odpowiedzi możesz ją nadal zmienić. Tak samo, gdy już sprawdzisz odpowiedź. W ten sposób jeśli się pomylisz, lub chcesz spróbować jeszcze raz swoich sił, możesz to zrobić bez najmniejszego problemu. Gdy odpowiesz na wszystkie pytania sprawdź swój wynik.

Wynik powstaje w oparciu o analizę Twoich odpowiedzi. Jest anonimowy i nie jest nigdzie zapisywany. Widzisz go tylko Ty. Dzięki temu możesz swobodnie wypełniać quizy na nawet najbardziej odjechane tematy i o nic się nie martwić. Nie gromadzimy i nie przetwarzamy wyników quizów. Są one tylko dla Ciebie.

Podsumowując:

  • odpowiedz na każde pytanie
  • wszystko jest anonimowe
  • sprawdź swój wynik

Wypełnij quiz i sprawdź wynik!