Post

Bojkot Tiger Energy Drink…

O Tigerze zrobiło się głośno 1 sierpnia, kiedy to falę oburzenia wywołały wpisy marki na Twitterze dotyczące powstania warszawskiego :„1 sierpnia. Dzień pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie” Konkretnie zawiniła to agencja marketingowa J. Walter Thompson Group Poland. Która kierując się wytycznymi miała prowadzić social media w kontrowersyjny sposób. Właściciel Tigera czyli spółka Maspex postanowił usunać swoje konta na istagramie oraz Twitterze, chcąc chociaż w pewnym stopniu zażegnać kryzysowi w social media.

 

Źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maspex-rozwiazal-umowe-z-j-walter-thompson-dot-obslugi-tigera-w-social-media

413 wyświetleń

Zostaw wiadomość

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *